Aanbesteding en inkoop
Op een goede wijze inkopen en aanbesteden is van groot belang voor de gemeente Sittard-Geleen. Hier vindt u informatie over het inkoopbeleid van de gemeente, lopende aanbestedingsprocedures en kunt u zich aanmelden op de lijst van lokale/regionale ondernemers.
-
Algemene info aanbestedingen en inkoop
De gemeente Sittard-Geleen wil als professionele opdrachtgever op integere en doelmatige wijze opdracht verlenen door te handelen binnen de kaders van het inkoop- en aanbestedingsbeleid en de wet- en regelgeving.
-
Veelgestelde vragen over inkoop en aanbesteding
Veelgestelde vragen over aanbesteden en inkoop
-
Inkoopvoorwaarden
De gemeente Sittard-Geleen heeft Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten. De inkoopvoorwaarden worden gebruikt bij de inkoop van goederen en diensten. Het gebruik van deze voorwaarden schept duidelijkheid en draagt bij tot transparantie in het inkoopproces.
-
Lijst lokale ondernemers
Bij offerteaanvragen houden we rekening met de regionale economie en regionale ondernemers. Uiteraard voor zover dit is toegestaan binnen de geldende wet- en regelgeving. Het is namelijk niet toegestaan om ondernemers te benadelen of te bevoordelen.
Volg ons